Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"CadiaN"

Postat av HairyPotter den 8 September 2014, 19:10
16 kommentarer · 1 342 träffar
Fyf*n vad jag h*tar CadiaN. Jag ogillar honom så starkt mycket. Vill bara skriva av mig mitt hat. Så äcklig dialekt och så sjukt äcklig röst och världens konstigaste mikrofon som får honom att låta ännu äckligare. Vet inte vad det är, men det låter sjukt amatörmässigt. Sämst uttal på allt har han också.
Riktigt dålig på att kommentera e-sport. Jag blir arg när jag hör honom, VARJE GÅNG. Det är f*n pain att se en bo5 mellan 2 topplag med en sopa som honom som förstör hela matchen, medan de andra kommentatorerna gör ett toppenjobb och är skitduktiga.

Det känns som att de andra kommentatorerna tycker att han är jobbig, awkward och pinsam också.

Jag undrar bara varför de har honom som kommentator samt vet ni om han har en någon liten skada i huvudet eller något? Isf är hans gravt efterblivna uttalanden och muntliga förmåga förklarligt och förståeligt.

Vad säger ni?

Bort med CadiaN

97 personer har röstat
Föregående tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..