Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spindlar

Postat av IsvaksPatrik den 8 September 2014, 18:55
62 kommentarer · 2 170 träffar
Man brukar säga att spindlar, inomhus, är ett tecken på ren luft och omgivning. Isåfall har jag världens renaste hus.

Det är så att att mitt hus "kryllar" av spindlar. Och då menar jag inte de små rackarna utan en av sveriges största: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fb/Tegenaria_atrica_male01.jpg
Jag som då lider av Arachnafobia känner att detta är hemskt och jag ryser i hela j'vla kroppen varje gång jag ser denna demon. (Trauma sedan en händelse i ung ålder).
I fredags såg jag tre stycken samma dag. I söndags såg jag en och nu såg jag en alldeles nyss. Så nu har jag faan fått nog!

Anticimex säger att de inte kan göra något, så jag får väl ta tag i saken med mina egna händer, tyvärr.
Ser jag en så sprayar jag axe på den tills den fräter sönder och faller ihop. Ganska effektivt men det luktar apa i hela huset och jag känner att det måste finnas ett annat lättare sätt.

Så jag frågar er vad fan man ska göra för att bli av med dem helt?
Blanda något slags gift eller något? I såfall vad?

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar