Nu har nya Mirage kommit till CS:GO. Jag tycker personligen att det vart för mycket detaljer, onödiga soffor, krukor och massa annat. Men vad tycker ni 30 slakare på fragbite?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Det är den första mappen som csgo dev gjort som faktiskt är genomtänkt för e-sport och inte bara grafik. De har tänkt på texturer som sticker ut bättre från modellerna, balanserat banan bättre än innan, så jag fattar inte vad alla lipsillar gråter över, det är helt klart den bättre versionen, men de klart, samma sak alltid med denna skit community, nytt är alltid dåligt.
Alla ratade på 1.6 när det kom. Några år senare så sög alla av spelet för de var roligt de med. Visst denna story fortsätter ju inte direkt längre efter det för source sög, csgo när de kom var inte heller så populärt, de var först när de förstörd spelet med sina uppdateringar till Linux som spelet verkligen dog.
Men de uppdaterar i alla fall csgo så man ska väl inte säga för mycket, de kanske fortfarande kan rädda cs världen, även om de är den äckligaste communityn inom e-sporten. ( Jag räknar inte med cod-boys xbox360 fags som tror de är e-sport profiler)
Jag tycker det ska bli intressant att testa spela mirage de kommande dagarna, dock så tycker jag att det finns en del springor, framförallt på A som kan vara väldigt CT-favored.
Kul med en ny bana i matchmaking, om den är bättre än orginalet, det vet jag inte. Känns ändå som det hade varit enklare för valve och oss andra om de bara hade kört in orginalet :)
Jag tycker faktiskt den är sämre. Visst det finns bra saker som att de har framhävt modellerna men den ser, enligt mig, mycket fulare och tråkigare ut. Jag är inte nöjd med de nya lösningarna som de har infört på bombplats A vilket gör det svårt att ducka flashar över väggarna.
Det finns fler saker att gå igenom men överlag föredrar jag den gamla banan och tycker egentligen att den enda ändring de borde gjort var att försöka framhäva modellerna istället för att försöka göra nytt när det finns en bra föregångare. De skulle istället i min mening lagt ner tid på att faktiskt producera en egen bana..
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
Alla ratade på 1.6 när det kom. Några år senare så sög alla av spelet för de var roligt de med. Visst denna story fortsätter ju inte direkt längre efter det för source sög, csgo när de kom var inte heller så populärt, de var först när de förstörd spelet med sina uppdateringar till Linux som spelet verkligen dog.
Men de uppdaterar i alla fall csgo så man ska väl inte säga för mycket, de kanske fortfarande kan rädda cs världen, även om de är den äckligaste communityn inom e-sporten. ( Jag räknar inte med cod-boys xbox360 fags som tror de är e-sport profiler)
Kul med en ny bana i matchmaking, om den är bättre än orginalet, det vet jag inte. Känns ändå som det hade varit enklare för valve och oss andra om de bara hade kört in orginalet :)
Jag tycker faktiskt den är sämre. Visst det finns bra saker som att de har framhävt modellerna men den ser, enligt mig, mycket fulare och tråkigare ut. Jag är inte nöjd med de nya lösningarna som de har infört på bombplats A vilket gör det svårt att ducka flashar över väggarna.
Det finns fler saker att gå igenom men överlag föredrar jag den gamla banan och tycker egentligen att den enda ändring de borde gjort var att försöka framhäva modellerna istället för att försöka göra nytt när det finns en bra föregångare. De skulle istället i min mening lagt ner tid på att faktiskt producera en egen bana..
har ni så jävla dåligt movement att ni springer in i dom eller?