Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Oskyldigt bannad!

Postat av edvinpro den 26 April 2013, 01:35
70 kommentarer · 851 träffar
Tjatja alla 30slakare, modeller, advokater och allt vad ni är!

Nu är det så att en av mina byggarbröder har åkt på en felaktig ban ifrån sveriges största gather kanal, enligt mig en extremt felaktig ban med kefft bevismaterial! Så tänkte låta er avgöra, tydligen sitter min broder ifrån en annan moder med wallhack(vart köper man det till eac är då frågan?)

http://www.youtube.com/watch?v =jzL55nAgs3w

Nå vad tycker fuskpolisen på fb om detta fallet? Är det så solklart att man ska kunna bannas för ett sånt här klipp?

Enligt hyprex som är en av adminsen så är det solklart wallhack, han är enligt egen utsago ingen vanlig admin, han kan se fusk väldigt lätt säger han då han fuskat 10min back in 2005)

EDIT: Sveriges framtidshopp på 17 vårar aka dolkenn har också sagt sitt om klippet, tydligen extremt synligt aimbot och det ser han igenom att dem flesta skotten som paniksprayas med pistolen missar och dem som skjuts i lugn takt prickar, självklart kan en sån här sanslöst erfaren spelare se sånt här.,eller vänta nu? har det inte alltid varit så att skotten sitter bättre när man duttar? Får gräva djupare i detta bottenlösa mysterium!

peace out!
Föregående tråd

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar