Tjatja alla 30slakare, modeller, advokater och allt vad ni är!
Nu är det så att en av mina byggarbröder har åkt på en felaktig ban ifrån sveriges största gather kanal, enligt mig en extremt felaktig ban med kefft bevismaterial! Så tänkte låta er avgöra, tydligen sitter min broder ifrån en annan moder med wallhack(vart köper man det till eac är då frågan?)
http://www.youtube.com/watch?v =jzL55nAgs3w
Nå vad tycker fuskpolisen på fb om detta fallet? Är det så solklart att man ska kunna bannas för ett sånt här klipp?
Enligt hyprex som är en av adminsen så är det solklart wallhack, han är enligt egen utsago ingen vanlig admin, han kan se fusk väldigt lätt säger han då han fuskat 10min back in 2005)
EDIT: Sveriges framtidshopp på 17 vårar aka dolkenn har också sagt sitt om klippet, tydligen extremt synligt aimbot och det ser han igenom att dem flesta skotten som paniksprayas med pistolen missar och dem som skjuts i lugn takt prickar, självklart kan en sån här sanslöst erfaren spelare se sånt här.,eller vänta nu? har det inte alltid varit så att skotten sitter bättre när man duttar? Får gräva djupare i detta bottenlösa mysterium!
peace out!
Klippet är ett redigt skämt och visar inte alls mycket.
Avgå "hyprex"
edit: tror det är glowmodelsn som gör att det ser weird ut
#5 Skulle tro det är dessa glowmodels som får det att se knas ut.
Tycker personligen inte att det där räckte som bevis :-P
de kmr alltid finnas korrupta/skeva admins, *host* sonkAn
dedär va ett dåligt bevis imo.
Skrivet med min iPhone
Din kompis sikte följer huvudet hela tiden och skakar, bästa exemplet är 1:05.
Tycker själv att han resonerar som kalle blomqvist och har inga riktiga argument utan bara är "vet" att du och MIGHTY fuskar.
Sorgligt är detta, men ska fortsätta kriga för er :)
OCH BTW:
MIGHTY har också blivit oskyldigt bannat fast han har skickat recc varje gång men bara för att han fuskade i 1.6 (såsom delpan/xelos etc etc) så blev han bannad och dom blev bannade samtidigt så därför nämnde jag MIGHTY i denna kommentar.
En gång fuskare alltid fuskare. (Tills dom lyckas d.v.s)
Dö bara era tattare, har ni fuskat en gång men är oskyldiga nu så ska du förbli bannad ändå din jävla sopa.
Hur resonerar du till delpan då? Han fuskade ju innan men spelar vidare för det? :)
Sorry.
vet ej vem det är men andra hset vid trapp måste vara antingen min aimteknik som jag lärde ut eller fusk:P
anyways snygg fragfilm
Killen skjuter lite väl hård på folket i smoken på cw, men då han skjuter på lången så är det solklart wh.
Skulle vilja se videon utan r_drawothermodels 2 på så man får se ur hans vinkel om han verkligen kan se folket.
Uppenbart aimbot.
Visst fan är det ryckigt och ser cp ut, men modelsen gör ju inte saken lindrigare precis. Gör om, gör rätt.
Kolla på AREAs fragfilm t ex. 98% av fragbite skulle gråta ut att han fuskar för han är helt stört bra på att aima, det är nästan otroligt. Dock är samtliga fragsen från lan såattEEEahh
döm inte ut folk efter två korta klipp, kan ju lika gärna ha varit lotto eller något annat.
Omöjligt ifrån det youtube klippet att avgöra ifall det är fusk eller inte fusk, helt omöjligt.
Däremot dom som bannat har väl kollat igenom klippet med och utan wh.
Men det är också bara två rundor vilket är för lite i mitt tycke, mer bevis ska krävas för någon ska ens bli bannad även, två klipp avgör inte.
Och ska man banna någon krävs mer än detta(även youtube klippet är värdelöst gjort då du får bara se klippen med wh på vilket ger en omöjlig inblick av val och rektioner.
Jag säger nej är detta ända bevisen så nej du bör inte bannas, men finns det mer bevis är ju frågan?
För det måste det ju finnas annars är det ju absurt att du bannas för detta.
Tack gode gud vet jag gamla dagarna när man slapp allt jävla piss med fusk, fuskade folk så såg man det på en mil:s avstånd.
Det vart speedhack och sådant trams.
Nu döljer folk det vilket för mig är så jävla tragiskt, dessa personer är lika mycket värda som ett sandkorn på en sandstrand.
vilket jag förstår då det kryllar utav dom idag i cs scenen, vilket förpestat scenen så mycket att många slutat spela cs tom.
Men kan säga detta är helt oacceptabel ban detta kommer ifrån en som spelat UT/Quake och cs sedan start.
Och tagit fast många fuskare, men notera att jag säger inte du är oskyldig det kan vara så att han fuskar, men dom ej tagit fram eller recordat nog med bevis för ta dig.
Sen kan det ju vara åt andra hållet också, men oavsett så är detta inte bevis nog för att banna dig.
spelare som bla gux tom dog av garv när vi lanade hos honom.
http://goplay.se/videos/3990/l uddeluff-is-the-shit / så rycka är INGET Bevis alls för fusk.
Kan tillföra att när luddeluff vart ensam kvar rundor så ramlade vi bokstavligen nästan av stolarna av garv hur roligt det såg ut ineye.
Och hur han lyckades få hs när muspekaren inte ens vart på spelaren typ "rekylhantering" ;D
Anyway hoppas det löser sig och han tar bort bannen (om detta är all bevis) för detta räcker inte alls, för jag tvivlar han hade tyckt vart kul om han själv blev bannad för 2 bra rundor en gather match.
http://www.youtube.com/watch?v =qfdKmW9xWTI
http://www.youtube.com/watch?v =16a-wqa2x6s
OnT: Kan inte yttra mig om fusk på GO än, har för lite erfarenhet.
Det där är ju bara flyt dock, inte mycket skill alls involverat.
http://www.youtube.com/watch?v =c7fnjzGzEAs
Här snackar vi ryck, skills och förmodligen det sjukaste aimet vi kommer få se i CSGO på ett antal år.
Fragsen är från lan och dom var helt säker på att han fuskade så dom skannade datorn + att typ 10 pers stod bakom honom.
Han har dock trappat ner på lirandet nu, sjukt synd då han hade varit sjukt kul att specca.
Här möter han även motstånd såsom Navi, NiP och VG. Han fraggade på rätt duktigt på BYOC-LAN:et EPSILAN #10.
Dagen du skjuter sådär på lan ska jag slicka dina svettiga gamerfötter rena :)
puss
upprepas det är det dock fusk
Helt ärligt, under en pracc, hur många gånger tror ni inte att ni har siktet rakt i pannan på någon som är bakom väggen, ni behöver ju inte veta att han står där. Men rent slumpmässigt.
Nej, felaktig ban.
Fyfan vilka jävla efterblivna idioter det finns inom det där jävla skitspelet fortfarande.
HA EN TREVLIG GAMING HELG, FAN VAD TRÅKIGT!
heheheXD skryta XD
Tycker det ser ut som rätt solklar aimbot, men vem vet. Fanns även en train-sekvens utklippt som också såg lite mysko ut, sen sa även hyprex att det fanns minst 5-6 andra sekvenser från samma demo på dust2 som var redigt skumma.
Hoppas det kommer fler klipp!
#52 Stämmer bra, det var de klippet jag menade.
Jag gav exempel på ryck det du länka är reaktionskott där dom vänder sig och klickar.
gemför med luddeluffs usp emot caya på inferno, eller awp på train i slutet så förstår du väldigt väl vad jag menar.
Jag bara ville göra en poäng och visa något och det vart det ända jag vet som ryckte så mycket och inte fuskade gemfört med många andra klipp :)
Och vem bryr sig någon måste ju göra ett antagande och tycker admins att det är fusk kan ni inte göra mycket åt det.
Har däremot fullt förtroende for HypreX. Säger han att det är fusk, ja då är det väl så?
Men det på longen är lite wierd att han priefirer ( stavining ) första skotten men kan även va för att man ser namnet av spelaren i minsta lilla millimeter och det vet även folk som lirar csgo.
Bara min åsikt yo.
Bann förtjänad herregud, l2p pls
liv i trådenxDDDD