1
Harakirikorven IMORGON! Tips!
Postat av lajzur den 26 April 2013, 01:58
71 kommentarer · 6 654 träffar
Tja fragbite.
Jag och några polare tänkte på hemvägen från krogen imorrn käka den ökända harakiri korven som tydligen skall vara världens starkaste korv.
http://www.youtube.com/watch?v =OYcLZdxwg1o
Den finns att köpa vid gamla stan på fredagar och lördagar mellan 22-03
Jag gillar stark mat men efter att ha läst recensioner och sett videos börjar jag bli väldigt nojjig.
Ni som käkat den, hur upplevde ni det?
Ska man köpa nått på pressbyrån innan ifall det skulle bli outhärdligt?
Sharing i caring!
Update:
Har inte sovit en blund i natt. Vi va där väldigt sent på kvällen när alla va dyngraka.
Jag och 3 av mina kompisar (varav en tjej:O) tog varsin. Redan efter två tuggor så kände jag att det var kört. Fanns inte en chans i helvetet att jag skulle få ner den.
Gubbjäveln var som vanligt där och lekte att han vakung i stan men han sa inget elakt dock. Jesper Levin heter han förövrigt.
Det har lugnat ner sig i munnen nu, så ska nog sova.
God natt!
Jag och några polare tänkte på hemvägen från krogen imorrn käka den ökända harakiri korven som tydligen skall vara världens starkaste korv.
http://www.youtube.com/watch?v =OYcLZdxwg1o
Den finns att köpa vid gamla stan på fredagar och lördagar mellan 22-03
Jag gillar stark mat men efter att ha läst recensioner och sett videos börjar jag bli väldigt nojjig.
Ni som käkat den, hur upplevde ni det?
Ska man köpa nått på pressbyrån innan ifall det skulle bli outhärdligt?
Sharing i caring!
Update:
Har inte sovit en blund i natt. Vi va där väldigt sent på kvällen när alla va dyngraka.
Jag och 3 av mina kompisar (varav en tjej:O) tog varsin. Redan efter två tuggor så kände jag att det var kört. Fanns inte en chans i helvetet att jag skulle få ner den.
Gubbjäveln var som vanligt där och lekte att han vakung i stan men han sa inget elakt dock. Jesper Levin heter han förövrigt.
Det har lugnat ner sig i munnen nu, så ska nog sova.
God natt!
Har ni testat denna helveteskorv?
75 personer har röstat