Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan någon hjälpa mig?

Postat av Redmike den 24 Mars 2013, 10:21
3 kommentarer · 365 träffar
Hejsan. Kan någon snäll verkligen hjälpa mig? För jag orkar verkligen inte längre. Till saken.. Jag är ingen gamer därför skiter jag i vilken dator jag har. Haft en riktig speldator innan men den gav jag till min lillebror eftersom jag har andra saker att göra.

Dock har jag en laptop som jag kopplade in tangentbordet och skärmen till för att kunna få spela då o då vissa spel. Jag skaffade mig CS GO och det flöt på som tusan. Men efter senaste cs go updaten började jag få fps dropps. Verkligen brutala fps drop!

Jag har installerat dom senaste drivrutinerna, senaste bios. Men det hjälpte inte ett skit. Det hjälper inte ens om jag överclockar datorn. Och nej datorn överhettas inte ens.

När jag spelar ensam då har jag i princip 30fps mer. Men när jag kör med spelare då får jag fps dropp. Vad kan felet vara? Jag kör på LÄGSTA och fps droppar. Innan kunde jag köra på medium och jag hade runt 60 fps! Nu har jag fan knappast 20..

Är det någon som har någon lösning till detta? Jag har testat nästan allt, utan effekt... Blir så jävla less :( här är min dåliga laptop som klarade av spelet galant innan.

AMD Turion x2 Dual-Core Mobile RM-74 2.2Ghz

ATI Mobility Radeon HD 4570 2GB

RAM: 4GB

Och kylningen är bra på denna datorn då jag har moddat det lite. Det jag märkt de e att min GPU kör inte på 99% när jag spelar. utan det ligger på 5-10%?! :S Och tar jag spelprioritet på Realtid då får jag mer fps men dock så laggar andra saker på datorn. Och jag använder spelprogram som stänger ner allt för att kunna få så mycket minne och cpu för spelet.. Men det hjälper inte det heller längre!! Vad är felet!!!!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..