tjena fragbite , sitter här å är lite små tveksam om min screen resolution till w2207 skärmen i cs..
mina nuvarande settings är Normal "1280x1024 men i scopen på awp blir det för svårt o skjuta , sen har jag testat widescreen som det igentligen ska vara. Men då blir automat gyfflarna mycket mer rekyl i o skotten går inte lika rakt som normal.. finns det någe speciella settings till denna skärmen?
http://www.sweclockers.com/for um/101-skarmar-och-tv-apparate r/696664-officiella-hp-w2207-2 007-traden /
Kanske beror på att jag reste en hel del tills för cirka två år sedan.
Tycker att det blir förjävla långtråkigt att åka till Turkiet,Thailand och liknande skitländer.
Las Vegas gillar jag, och lär åka dit igen men överlag är jag rätt less på det.
Sen vettefan om jag håller med om att USA var någon höjdare. Har då varit på roligare ställen än så. :-P
Skrivet med min iPhone
Blev bara lite nyfiken nu :)
Du får nog vidga dina perspektiv och respektera att alla inte har samma mål, värderingar och intressen som du har. Alla tycker olika och tycker man om livet man har hemma och vid datorn och vännerna som finns där man bor så får man väl tycka det.
Jag har rest en hel del både för ren semester och för att festa, visst skaffar man sig en del kul minnen men i slutändan tycker jag det faktiskt ändå är skönast att vara hemma. Jag har hela livet på mig att resa och göra andra saker när jag finner lusten för det. Kul för dig att du hittat en passion i livet.
Blir nog att åka till ett mer exotiskt ställe än Kroatien inom snaraste framtiden :) Bra poäng du har.
Att alla inte har samma värderingar och intressen är en sak, men man behöver inte vara en vandrande kliché.
Jag är uppväxt med att resa, till både turistorter och "egna" ställen. Sett hockey och basket i Florida. Sprungit längs med Miami Beach.
Åkt fast av polisen och prutat mig ur i Thailand.
Kommer man komma ihåg sin BMW s0440 som man hade när man var 18 eller sina grymt roliga resor, när man ligger på dödsbädden?
Liksom gravitation och evolutionsteori bara råkar vara en universal sanning.
Tack:)
Skrivet med min iPhone
Evolutionsteorin är förövrigt ingen sanning utan en teori, som namnet antyder ;)
http://www.aftonbladet.se/resa /article7866597.ab
Jag är avundsjuk!
Vi skiter i hur mycket du har spenderat på resor, och vad du har sett. Vissa gillar att supa sig redlösa och ha kul på så sätt, och vissa gillar att stirra på djur, se häftig natur osv, sluta grina.
Så otroligt korkad du är :)
Därför tar man hela frågan om Gud med en nypa salt. Det är bara trångsynta människor som aldrig hört talas om russels tekanna.
Men jag är beredd att skriva att evolutionen är ett faktum, förnekar man den borde man överväga seppuku.
Men vissa får åka till Turkiet och vara på turistorter, för att de inte har råd med annat och det är enkelt och bra.
Fast jag skulle med vilja resa runt såsom du har gjort, är dock bara 19. Något tips kanske? =)
Och jag besitter inte några överväldigande förmögenheter utan har jobbat hårt och sparat smart inför exakt varje resmål. Det finns ingenting jag hellre vill än att bara komma på en sak ochkunna åka en vecka senare utan att oroa sig - men så fungerar det inte.
Det krävs mycket tid, planerande, sparande och hårt arbete men i slutändan är det alltid värt det.
Finns fina platser i Europa också. Här får ni lite inspiration.
Man måste inte åka till en annan kontinent för att uppleva natur och kultur.
I vinter bär det av till Tahiti, Nya Zeeland och Australien!
Så ja, ut och upplev världen, finns mycket att se!
Man märker verkligen hur bittra många blir framför datorn.
http://s9.postimage.org/l7hxpg b4t/basement_dweller.jpg
Bottom line, fuck arbetslöshet.
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min Android-mobil
Själv har jag rest mycket som mindre med min familj, men blir inte av så mycket nu eftersom det kostar mer för oss ungar att hänga med nu, vi är dyrare i drift så att säga. Därför så åker jag istället själv med polare och vart ifrån ska vi få pengar att åka till Las Vegas, Kalifornien eller San Fransisco? Eller det kanske är billigt att dra dit? Länka på i så fall om du känner för det!
Var glad att det finns lite jävla variation, torsk.
Och nej, jag ÄLSKAR att resa och när jag tar studenten nästa år ska jag jobba ihop pengar och bl.a volontärarbeta i kambodja i 3 månader. Tycker bara du är ett jävla praktsvin som ser dig själv som bättre än alla andra.
Jag gillar att dubbelpenetrera din moder tillsammans med din pappa, du måste också tycka om det och göra det, annars är du whitetrash, bög och fattig.
Så där fungerar typ din logik också, grattis.
Jag har inga problem att sitta o gibba flera timmar i sträck men när något väl händer typ yo ska vi ut, så vill alla sitta o slösa pengarna på krogen :/
Aja finns så mycket o skriva om det hela men det räcker nu. Som sagt det finns så många olika sorters folk, att hitta krog kompisar är piss lätt, men att hitta riktiga kompisar som vill ut o se världen med en är en annan femma, och då att svenskt folk är kända för att inte vara glada att lämna vårt vackra avlånga land förutom när dom ska steka på någon strand i ayia napa eller liknande.
ps ; kom hem precis från amsterdam , var där en vecka och det var helt fantastiskt . trevliga människor , stad och röka
B I. framförallt, jag lider med dig. Du behöver komma ut lite märker jag. Du verkar ju jätteledsen över din tragiska vardag.
Jag vill inte dubbelpenetrera din mamma, gjorde bara en äcklig och övedriven jämförelse med hur din logik ser ut.
Jag är jättenöjd med mitt liv just nu, så nöjd att jag inte ens behöver bekräfta det och försöka känna mig bättre än andra genom att skriva en tråd på ett tonårsforum.
Enligt mig så ligger Amsterdamresor på samma klass som Aya Napia... Inte för att jag skulle banga på att åka dit, alls ;)
Ut och res istället för att försöka provocera på ett internetforum.
Är du olycklig? Ensam?
Bara att PMa om du behöver stöd.
Nej, mänsklig värme och personligt stöd.
Skrev jag att jag psykolog? :)
#66 Jag känner ingen direkt värme från dina könsord.
#67 Haha, skönt att höra.. :)
Har åkt utomlands några gånger men ingen av dem har jag känt efteråt att det har varit värt resan och pengarna jag lagt ut.
Vissa personer tycker om att se sig om i världen, andra inte. Det är bara så människor är och jag anser inte att det är något fel på inte vilja åka utomlands.
Kan även tillägga att jag skulle faktiskt hellre lägga ut cirka 300.000 på en bil än att åka utomlands då jag tycker mer om bilar än världen runtomkring.
Jag skulle bli totaldeppig om jag var i din sits, no offense.
Om du var i matrix är du helt enkelt snubben som bara skulle valt det blåa pillret och vara nöjd. Du ger mig ångestkänslor när du säger sånt. Men, din åsikt är din åsikt och den ska ju förstås respekteras... Antar jag.
Fast vissa kanske hellre skjuter heroin i pungen och njuter av det ruset istället för att spendera pengar på att dra iväg till någon trött utsiktsplats och kolla på några bergstoppar?
Låt folk vara som de är, för guds skull.
Nu är ju jag en av de som faktiskt ska ut och resa, men blir så trött på folk som ständigt ska hävda sig själva och försöka trycka ner andra och försöka känna sig som så jävla mycket bättre än andra som inte delar ens upplevelser och intressen.
Har du rest runt själv?
Mvh.
Värd att läsa, han har en grym inställning.
planer på att åka till östasien, #0? det jag själv saknar
Jag har en fri vilja och kan välja att åka vart jag vill, inte fan bryr jag mig om vad andra tycker om det?? tycker du det är patetiskt att åka till dessa ställen, ÅK INTE DIT DÅ.
& jag är ganska så säkert att det finns mer än att bara dricka alkohol på dessa ställen.
Finns absolut ingen mening att kliva på någon bara för att dom gillar att åka till dessa ställen, bara för att du inte vill.
Hade dom velat åka till USA och cykla över broar & allt du gjort, så hade väl dom gjort det?
Jag själv har varit i Napa, och jag gjorde mycket mer än bara drack alkohol, och jag räknar det som att jag har varit utomlands.
Skrivet med min Android-mobil
Sverige har ingenting att erbjuda tbh
Se er omkring ingenting förändras här i sunkiga Sverige, utomlands finns nya innovationer, nya kulturer andra människor!!
Rör på era svenska arslen och gå ut!!
not told [ ]
Men jag kan inte hålla med dig om att Sverige är ett dåligt land. Jag har varit i nästan alla delar av vår värld och sett mycket, men jag trivs bäst här hemma i Jämtland. Ingen aning om varför, men så är det.
Off-topic: Vad tyckte du om alligator? Själv har jag bara ätit krokodil (men jag gissar på att det är väldigt liknande smak) och jag tyckte inte att det var speciellt smaskigt :P
#94 haha du är så jävla pinsam, du är mentalt skadad på allvar.
"Sverige har ingenting att erbjuda tbh
Se er omkring ingenting förändras här i sunkiga Sverige"
"utomlands finns nya innovationer, nya kulturer andra människor"
Nämn ETT land som byter både kultur och människor varannan månad.
Nej just det, finns inget sådant land. Inget förändras i andra länder heller, du har ingen jävla aning vad du yrar om.
Du har varit på Gotland kanske, men försök inte leka nån berest jävla pensionär din finniga 16åring.