1
Lag i Finland
Postat av CoffeeLeeT den 25 Mars 2011, 18:05
21 kommentarer · 222 träffar
Tjena, jag har länge undrat varför cs 1.6 inte är väldigt populärt i Finland.. De e ganska trist.. Jag skulle själv vilja bo i Sverige för de finns så många lans osv men om man söker ett i närheten var jag bor alltså Vasa i Finland hittar man inget.
Eller i Österbotten över huvudtaget :d
Såå ja undrar om det finns några finlands svenskar i Österbotten som är intresserade att gå med i eller skapa ett lag..
Jag är själv 14 år, har spelat cs sedan jag var 9/10 , jag spelade inte så seriöst då och slösade mycket tid på mods osv men senaste 2-3 åren har jag börjat spela många gathers, mixes , wars Och så vidare.
Jag är väl low (Mirc baserat) men jag är en bra lagspelare.
Jag har bra gear, jag är mogen och trevlig antar jag :D .
Ifall någon är intresserad så har jag vissa krav..
- Ni/du måste vara mogen
- Ni/du måste ha tid för att träna och gå igenom taktiker
- Ni/du måste ha spelat i minst 2 år
- Ni/du måste vara minst Mid+
- Ni/du måste vara minst 13 år
- Ni/du måste ha mick
- Ni/du måste kunna förlora utan att skylla på andra.
Ifall jag skulle kunna joina ett lag i Finland som pratar svenska och helst inte är så långt bort skulle jag vara intresserad av att joina SGL och ESL och sånt.
För tillfället är jag mest intresserad av Träning och att avancera i mitt spelande.
Ifall ni/du är intresserad så är min steam: xxxzuckxxx
(fast jag tror inte det finns ett enda lag i närheten eller NÅGON över huvudtaget som spelar "seriösare" cs här..)
Tack
Eller i Österbotten över huvudtaget :d
Såå ja undrar om det finns några finlands svenskar i Österbotten som är intresserade att gå med i eller skapa ett lag..
Jag är själv 14 år, har spelat cs sedan jag var 9/10 , jag spelade inte så seriöst då och slösade mycket tid på mods osv men senaste 2-3 åren har jag börjat spela många gathers, mixes , wars Och så vidare.
Jag är väl low (Mirc baserat) men jag är en bra lagspelare.
Jag har bra gear, jag är mogen och trevlig antar jag :D .
Ifall någon är intresserad så har jag vissa krav..
- Ni/du måste vara mogen
- Ni/du måste ha tid för att träna och gå igenom taktiker
- Ni/du måste ha spelat i minst 2 år
- Ni/du måste vara minst Mid+
- Ni/du måste vara minst 13 år
- Ni/du måste ha mick
- Ni/du måste kunna förlora utan att skylla på andra.
Ifall jag skulle kunna joina ett lag i Finland som pratar svenska och helst inte är så långt bort skulle jag vara intresserad av att joina SGL och ESL och sånt.
För tillfället är jag mest intresserad av Träning och att avancera i mitt spelande.
Ifall ni/du är intresserad så är min steam: xxxzuckxxx
(fast jag tror inte det finns ett enda lag i närheten eller NÅGON över huvudtaget som spelar "seriösare" cs här..)
Tack