Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Testade fusk på public/CSDM.

Postat av Dajl den 9 Mars 2011, 13:31
46 kommentarer · 177 träffar
Som topic, jag testade att fuska för någon dag sedan utan att ha fuskat på de 5 år jag har spelat CS.
Anledningen till att jag fuskade var att jag ville känna hur det var och delvis för att jag var aningen less på de som satt och togglade sina fusk.

Känslan: Det kändes roligt att "äga" alla men efter ett tag så började jag undra vad i helvete jag höll på med. Efteråt när man spelade utan fusket (WH/Aimbot) så kändes det konstigt när jag inte längre visste var min motståndare befann sig och aimet blev inte detsamma som innan.
Dock så kom jag tillbaks i standardform när jag hade lirat i ca 2 timmar efteråt.

Slutsats: Det är ingen bra idé att testa fusk om man har spelat/spelar på hög nivå innan. Man tappar uppfattningen om var motståndaren kan befinna sig, men det kommer tillbaks efter ett tag som jag skrev innan. (Du borde testa det wmb) Folk som fuskar har i regel dålig tidsuppfattning och har svårt för att komma in i den högra hjärnhalvan och läsa spelet. Det är min uppfattning.
Jag förväntar mig inte att någon ska bry sig över denna tråd och jag har ingen aning varför jag skrev den.
Skönt att skriva av sig lite antar jag.
Ni får gärna dela med er om era fuskupplevelser och hålla kommentarerna på en seriös nivå.

// MVH lundstrm.
Föregående tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..