Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Micken fungerar inte i cs, hjälp!

Postat av Jikz0r den 6 Mars 2011, 03:00
8 kommentarer · 2 472 träffar
Direkt jag slår på cs så hör inte mina m8s mig på varken mumble, skype eller vent då jag redan testat alla 3 och alla med samma resultat. Jag kör allt som admin då jag använder en dator som har windows 7, samt att jag försökt ominstallera både steam, cs och alla program som jag nämnde tidigare utan resultat. Jag har även installerat dom senaste drivrutinerna för min dators moderkort och ljudkort, men ingenting verkar hjälpa.

Någon som varit med om detta tidigare? Helt otroligt frustrerande om jag ska vara ärlig, har inte spelat cs nu på ~3 veckor bara för att det inte går att snacka. Notera att det inte är något problem när jag spelar sc2, wow eller gör något annat på datorn för den delen. Verkligen direkt jag slår på cs så försvinner ljudet ifrån min mick och ingen hör mig.

Hjälp uppskattas brutalt mycket, tack på förhud!
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..