Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fuskbannad, VOIPlay helt buggat?

Postat av mohemma den 5 Mars 2011, 17:10
55 kommentarer · 233 träffar
Vi är 3 stycken som sitter och lanar här och igår när vi spelade en gather på playzeek så fick jag upp att jag blivit bannad 1 år för dåligt uppförande samtidigt som en annan skriver att jag blivit bannad för fusk, HHA WAIT WHAT?

Idag kan vi inte spela för det står att jag är bannad, tänkte jag kollar upp med en admin på sidan varför egentligen jag är bannad och han sa att jag är bannad för fusk av systemet. Jag sa till han att den är felaktig för det finns inget fusk på datorn sen gick jag in på skärmdumpar och ser en ganska skum dump där, denna http://data.fuskbugg.se/skalma n02/4d725e945bb72_dump.jpg

Kollar man riktigt noga på den bilden så ser man att jag är precis påväg att tabba ur spelet och att voiplay tagit en bild precis i det exakta ögonblicket. Sen pratade jag lite med admin nu igen och han säger att det är solklart fusk bannat av systemet men man ser att det inte är fusk.

Fattar ingenting alltså, men är också glad att inte spela där mer, men endå ganska skumt att jag fick ban för den dumpen?

Någon som vart med om nån liknande bugg på voiplay?
Föregående tråd
Nästa tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..