Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nytt Anti Cheat

Postat av X1B1T den 26 Februari 2005, 09:47
137 kommentarer · 111 träffar
Tiden går och några fusk skapas varje dag, hela året runt. De här fusken kan gå genom vilket programm som helst, som igentligen ska stoppa fusken. Jag pratar givetvis om vac och hlguard och liknande anti cheat program/plugins. Själv spelar jag och möter solklara fuskare som man bara kan kicka och banna från sin server. Om man har hltv, så kan man rapportera de till steambans.com. Men vad saknar igentligen vi? Jo, ett bra och utrustat program som är redo att sniffa upp varenda fusk i världen. Men kan man igentligen göra ett sådant program? Ja det kan man. Jag och tre andra personer, har redan börjat att göra ett anti fusk programm. Här nedanför så ser ni allt vad det kommer att ge:

- Reagerar snabbt och säkert.
- Kommer ha en gemensam blacklist.
- Den kommer hitta olagliga inställningar.
- Den skannar efter en opengl32.dll fil i counter-strike mappen.
- Funkar på både listen och dedicated server, samt i windows och linux.
- Letar efter ett program som kan ändra spelets utseende och inställningar.
- Lätt att installera. Du behöver bara klicka på en .exe fil, så kommer den visa dig hur du ska installera det.

Det är nästan för bra för att vara möjligt, men det är 100% sant. Vi ska försöka skrapa ihop det inom en till tre månader. Så håll ut och ha det så bra!

-X1B1T
Föregående tråd
Nästa tråd

137 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 137 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..