Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Zon kartor

Postat av Marqurius den 25 Februari 2005, 21:17
5 kommentarer · 60 träffar
Den här tråden vänder sig till som tycker om att göra eller tänkt prova göra kartor till counter-strike. Sen alla andra som vill läsa och kommentera den.

Nu är det så att jag spelar väldigt mycket i mot botar. Botar som alla vet är extremt korkad och tar lång tid på sig att röra sig fram till bombplatserna på dem olika kartorna.

Man kan dela upp counter-strike kartorna i olika zoner tillexempel tar vi Dust2: Long A, dark, lower dark, middle, stair, catwalk osv. Om man nu spelar som CT finns det olika peek positioner tillexempel kan man stå B-site platå och peeka dark eller A-site för att peeka long A.

Nu till alla galna kreatörer!

Kan ingen försöka bygga alla dessa eller några zoner jag skrivit om?

Varför? Jo jag vill och troligtvis många andra som gillar att spela i mot botar vill slippa vänta eller stå i fel zon. Med zon kartor kan man träna olika positioner och slippa dötiden som botar ofta skapar.

Tac k på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..