Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HJÄLP min datorn dör!

Postat av Konflikt|Hypro den 25 Februari 2005, 10:29
16 kommentarer · 145 träffar
Hej ja som tråden lyder

Jag behöver hjälp.

Så här är det jag formaterade om min dator igår och efter det så starta jag cs det flöt på i ca 1-4 min Och i windows så stannar bara datorn av helt tvärt jag vet inte varför. Kan ha med att det står att den bot from cd .

Jag får inte bort det i biosen vet inte heller om det har med det o göra. Jag har ladda ner nyaste drivarna till gf kortet.

Mitt grafikort är också nåt skumt med ibland så flimrar det till o då äre bara flimer färg det händer i windows och i cs samt andra spel.

Jag har ett GF 6600GT och allt flöt på bra innan jag formaterade om men jag hade massa skit på datorn och blev tipsad av polare samt dom jag köpte grafikortet av att formatera om. Jag är inte bra på datorer och jag hoppas någon av er kan hjälpa på nåt sätt.

Ibland så när jag kommer in bara i windows så stängs datorn av direkt efter bara 1 min ibland efter bara några sec!!

PLZ hjälp !!! störande som fan
Föregående tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..