Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ser ej igenom tunna smokes

Postat av zaihtaM den 20 Februari 2011, 16:34
14 kommentarer · 145 träffar
Tjenare fragbite!

Min bra dator gick sönder, så har kört på en mycket sämre dator tillfälligt. Trodde att jag fixade min dator idag, men det visade sig att jag löste ett problem och hittade ett annat, så jag lär sitta fast på denna dator ett tag till.

Jag vill kunna spela så bra som möjligt även på denna dator, så därför ber jag er nu om hjälp.

Ser inte igenom den tunnaste smoken som finns, är typ som om smoken blir "utdragen" och pixlig vilket gör att jag ser kasst igenom den. Sen så ser jag inte ett dugg när jag är halvvit heller, blir samma fenomen där, att det blir extremt pixligt.

Som ni förstår är detta en väldig nackdel, och jag skulle uppskatta snabb hjälp!

Mitt grafikkort heter Nvidia winfast TDH och min skärm är en gammal Samsung CRT (fpsdroppade med min TFT på denna dator) om det nu spelar någon roll.

Någon som har någon aning om hur detta kan lösas?

mvh

zaihtaM
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..