1
VirtualDub CSS Problem
Postat av viRREcsgo den 30 Januari 2011, 10:19
0 kommentarer · 102 träffar
Tjena! Jag har ett problem med VirtualDub. Jag kör host_framrate 600 i CSS och 600 i virtualdub. Sen sparar jag till AVI Fil . Sen när klippet är klart så hackar det lika mycket så det gör när jag sparar hela AVI filen i virtualdub. Den hackar lika mycket och går lika långsamt. Är det något jag har gjort fel?
Behöver värkligen hjälp för har köpt 2TB minne för jag ska börja Edita mm.
Jag har provat köra virtualdub i 120 också och 250 men händer samma sak. När jag tog 0 i framrate i virualdub hackade inget , allt gick bara i slowmotion men jag kan inte höja upp så det blir helt vanligt i Sony vegas för det går för sakta. Jag har provat ändra movieconfig men funkar ändå inte. Inget fel på klippet häller , har provat med flera.
Väldigt VÄLDIGT tacksam för hjälp :) !
Behöver värkligen hjälp för har köpt 2TB minne för jag ska börja Edita mm.
Jag har provat köra virtualdub i 120 också och 250 men händer samma sak. När jag tog 0 i framrate i virualdub hackade inget , allt gick bara i slowmotion men jag kan inte höja upp så det blir helt vanligt i Sony vegas för det går för sakta. Jag har provat ändra movieconfig men funkar ändå inte. Inget fel på klippet häller , har provat med flera.
Väldigt VÄLDIGT tacksam för hjälp :) !