Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

resze, the legend :D

Postat av Marcus R den 22 Februari 2005, 23:13
28 kommentarer · 234 träffar
Okej här kommer hela historien om mig :D xperience.se managern resze!
kan ju faktiskt vara kul att läsa eftersom ni aldrig fått reda på min del av det hela nu såhär efteråt!
det hela gick faktiskt på en dag, en jävla dag tog det att bli manager, jag och min anonyma polare satt hemma hos min farsa och tråkade sönder oss, så bara fick jag idén att typ ljuga sig in i nån bra klan, för att se hur jävla pantade och desperata dom var på att få tag på ny spons och dyligt.
ska se om jag inte får tag på några av mina gamla fjäsk loggar med haha.
här kom jag helt random, var egentligen 14 år vid tiden inte 15 haha, jag började prata med dom om att jag kunde fixa in dom på cpl och fixa gratis flygresor dit för att min farsa var chef för luffartsverket, men det vet ni kanske redan :)
jag fjäskade som fan, och sa att om det blev några problem så tog min farsa det från egen ficka, och jag skulle prata med honom senare på kvällen o bla bla, när jag gick upp för att hämta lite dricka o food, för att sen fortsätta konversationen, så fick jag en chock och brast ut i storgarv av följande rad "som du ser, så har du op i #xperience.se nu"
sen efter det så gjorde jag ganska mkt, ingenting, :) detta var faktiskt väldigt lätt, jag måste bara hitta loggarna med, stay tuned ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..