1
Musen flippar, helt flippat!
Postat av Sifen den 9 Januari 2011, 11:47
9 kommentarer · 264 träffar
Tja. Jag har haft ett problem nu med två datorer i rad. Det är nämligen så att min mus väljer att flippa, ibland hela tiden, ibland inte alls. Den flippar inte typ upp i himlen (på cs) eller ner i marken, utan den ändrar bara sensitivity inom mindre än en sekund känns det som. Detta händer oftast när jag har många "ljudprogram" uppe samtidigt som t.ex spotify och teamspeak 3, men det händer också när jag inte har det.
Jag hade en gammal familjedator innan med helt standard equipment, bara en gamingmus+musmatta. Nu har jag byggt en egen ny dator för ca 15000 kr med ny musmatta samt mus. Felet återstår och det driver mig till vansinne.
Mitt gear atm:
*Steelseries Ikari Optical
*Steelseries Qck+ fnatic edition
*Steelseries Siberia v2 (orange)
*Steelseries 6G v2
*Samsung SyncMaster 2233
*Hemmabyggd dator som duger gott och väl till alla spel.
Jag har såklart testat google, så det behöver ni inte nämna!:)
Om någon känner igen detta felet eller bara har en teori om vad problemet är eller hur detta fixas, svara gärna!
Tack på förhand.
Jag hade en gammal familjedator innan med helt standard equipment, bara en gamingmus+musmatta. Nu har jag byggt en egen ny dator för ca 15000 kr med ny musmatta samt mus. Felet återstår och det driver mig till vansinne.
Mitt gear atm:
*Steelseries Ikari Optical
*Steelseries Qck+ fnatic edition
*Steelseries Siberia v2 (orange)
*Steelseries 6G v2
*Samsung SyncMaster 2233
*Hemmabyggd dator som duger gott och väl till alla spel.
Jag har såklart testat google, så det behöver ni inte nämna!:)
Om någon känner igen detta felet eller bara har en teori om vad problemet är eller hur detta fixas, svara gärna!
Tack på förhand.