Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behov av hjälp med nya datorn

Postat av marcccus den 4 Januari 2011, 21:25
16 kommentarer · 176 träffar
Söker en vettig kille som har lust att hjälpa mig och förklara för mig hur jag kan få rätt på min dator.

Fick denna i julklapp ' http://www.komplett.se/k/ci.as px?sku=10440 ' med i7 processorn, geforce gtx kortet och 8 gig ram. Jag spelar ett stort krävande spel som "MX vs ATV Reflex" och det flyter på utan problem och även allt annat när man surfar osv.
MEN när det kommer till det gamla hederliga CS 1.6 så hackar det när jag skjuter, jag har massa choke och loss, in/out sifforna visar mycket också .. Förr när jag spelade som mest fick jag hjälp med massa inställningar i configen som gjorde att det flöt på bättre i spelet, men trodde aldrig jag skulle behöva det nu. Kan det vara att jag använder plattskärm? Köpte denna också med datan, en BENQ HD 24" platt, som ska vara på 2 millisekunder och optimerad för spel.
Någon som kan ha lite förslag?

Vänder mig till fragbite för att jag har googlat ett tag nu och testat allt jag kunnat själv från egen erfarenhet, vore riktigt tacksam för bra svar.
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..