Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tangentbordsproblem!

Postat av Klzn den 27 December 2010, 16:56
13 kommentarer · 81 träffar
Tjenare! Igår när jag spelade på stationära så låste tangentbordet sig i cs! Kunde i princip bara röra musen, så tryckte ner cs och sen kunde jag inte skriva i msn/steam eller liknande. Men jag kan trycka in ctrl+alt+delete. Samt om jag trycker ESC så får jag upp startmenyn.

När jag startade om datorn och skulle skriva in PW till inlogget så kunde jag ej skriva. Men det vart "tecken" när jag tryckte på mellanslag. Sedan när jag tryckte på A så markerades allt, när jag tryckte på Z så blev det "Ångra/Föregående" Sedan när jag tryckte på "V" så suddades det markerade ut. Någon som vet om jag har låst tangentbordet eller liknande och i så fall, hur låser jag upp det?

*Har städat tangentbordet men det hjälpte inte, knapparna verkar ha bytt funktioner. T. ex trycker jag på "PAUSE/Break" så stänger jag av datorn vid det tillfället jag ska logga in på datorn.
*

Stort tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..