Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vill bli bättre i CS!!

Postat av clea den 24 December 2010, 21:47
50 kommentarer · 538 träffar
Har lite funderingar om hurvida man blir en bättre cs spelare. Hur ska man träna tex? Spela massa DM eller lira 1on1 på aim_map?

Jag skaffade mitt cs konto i mars 2010 och har gått från publicnoob till cuplirare på dessa månader, är det bra? Tror ni att jag har stor chans att utveklas ännu mer eller är gränsen snart nådd?

Jag märker att jag hela tiden blir bättre i mitt spelande, inte bara det att aimet förbättras men också det att jag lär mig fler taktiker, får bättre tp, lär mig spelets tänkande samt att jag på senare tid vågar mer, vågar utmana i pressade situationer osv. Men grejjen är den att det går ganska "sakta" att bli bättre för mig. Hur kan jag skynda på processen? Oavsett hur lång tid det tar så kommer det att "lossna" helt plötsligt och jag kommer bli radikalt mycket bättre eller? Som om en osynlig barriär som håller mig tillbaka äntligen krossas, tror ni att det blir så?

Jag brukar oftast spela mot och med "high" @ IRC men det är fortfarande inte särskilt bra motstånd, så jag undrar hur jag kan hitta ett lag att spela med?

Sen har jag en liten funderare. Varför ser man inga eliter som lirar med 1024x768 (eller högre för den delen)? Det är ju trots allt en ganska vanlig upplösning som många använder, speciellt nu när allt större skärmar blir vanligare.

Tack i förhunden

Kan alla bli eliter?

191 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..