1
Cs dör ut snart?
Postat av westin-_- den 21 December 2010, 07:54
74 kommentarer · 174 träffar
Är det bara jag, eller tycker ni också att cs håller på att dö ut? Min kompis sa till mig att han sett en intervju med någon känd cs spelare där han sa att cs hade bara ca 1 år kvar att leva? Själv tycker jag att det är sant. Cs håller på att dö ut. Kom liksom ihåg när man började att spela cs. Man fick upp omkring 1000+ public servers när man sökte. Men nu får jag bara upp omkring 100+ om inte mindre? Plus att dom servrarna jag får upp är ryska, tyska, danska, finska, polska etc? Kanske bara 4-5 utav dom är svenska. Sen när man sökte pcw förut så skrev någon direkt. Men nu? Nu är det jätte svårt att hitta pcws, och det är verkligen jätte svårt att hitta pcws med några som inte pingar under 100-150. Sen hittar man knappt några som vill spela eac för den delen heller.
Är det bara jag och mina polare som tänkt att börja spela cod 4 promod istället för cs?
Jag vet inte vad ni tycker. Men jag tycker verkligen att cs håller på att dö ut en gång för alla. Vad tycker ni själva? Diskutera!
Är det bara jag och mina polare som tänkt att börja spela cod 4 promod istället för cs?
Jag vet inte vad ni tycker. Men jag tycker verkligen att cs håller på att dö ut en gång för alla. Vad tycker ni själva? Diskutera!
Håller cs på att dö ut?
252 personer har röstat