Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig nu en gång för alla!

Postat av kRIPTAH den 28 November 2010, 22:08
10 kommentarer · 146 träffar
Tjena fragbite, Jag har försökt fixa svarta kanter i cs från och till nu utan resultat. Jag bockar i det som bilden nedan visar men är det något mer jag skall göra? För den verkar alltid ändra tillbaka till dom gamla inställningarna 0.o

Bild: http://img262.imageshack.us/im g262/4097/hjlp.jpg

Tacksam för svar =)

Btw: Många gnäller om att folk vill ha svarta kanter för att alla "Pro's" har det. Jag vill ha det pga jag tycker min skärm är lite för stor för cs så jag for sitta och nästan vrida på huvudet, Jag hade däremot aldrig kommit på idèn om jag inte såg dom använda det. Men hur som helst har någon en lösning på detta eller? Har precis kommit hem från Dreamhack och dom flesta där hade fixat det på sina datorer.

Edit: Jag har redan använt fragbite's sök funktion och google men jag har inte hittat svar på mitt problem, Hoppas jag inte gör någon arg för att jag postar detta som säkert har postats ett par gånger inann^^

Och som vanligt så bjuder jag på stavfel så ingen blir ledsen =)
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar