1
Viewsonic 800x600 120hz
Postat av qoin den 23 November 2010, 04:38
4 kommentarer · 158 träffar
tjena tjena, gjorde en tråd för ett tag sedan om att jag laggade i alla upplösningar och inte kunde få ut mer än 100fps i 1680x1050. vilket är min native resolution, men jag hittade en tråd där en väldigt smart snubbe visade hur man kan scala om så jag kunde ha 800x600 i cs. nu är allt scalat och jag testar då spela, då uppstår det 1 till problem kavliten suger bajs. Men jag får ut mina 100 fps och inget laggar men det är så jävla fult. Om jag kollar på en spelares huvud som står stilla då flimmrar det runt omkring och det är svårt att se detaljer.
Så min fråga till er är finns det inställningar i ATI för att det ska bli mer kvalité inriktat istället för performance om ni fattar vad jag menar.
Och nu är jag inte den ända på hela jorden som har problem med Viewsonic 120hz skrämen + ati kort finns massor av trådar på sweclockers fast ingenting som just handlar om det problemet jag har.
EDIT: allt på när håll ser rätt ok ut bara det som är längre bort är suddigt, svårt att föklara. lite problem vid midrange också där är det inte så bra kvalite, nu snackar vi i cs när jag står vid mitten eller lången på D2
Så min fråga till er är finns det inställningar i ATI för att det ska bli mer kvalité inriktat istället för performance om ni fattar vad jag menar.
Och nu är jag inte den ända på hela jorden som har problem med Viewsonic 120hz skrämen + ati kort finns massor av trådar på sweclockers fast ingenting som just handlar om det problemet jag har.
EDIT: allt på när håll ser rätt ok ut bara det som är längre bort är suddigt, svårt att föklara. lite problem vid midrange också där är det inte så bra kvalite, nu snackar vi i cs när jag står vid mitten eller lången på D2