Svarta kanter i spel, HJÄLP!
Tja
Jag har svarta kanter i cs och wc3 (de spelen jag testat). Det var inte så för någon vecka sedan. I Black Ops och MW2 har jag ej svarta kanter. Det går att fixa i cs genom att ställa in det på widescreen, men då kan jag inte få den resolution jag vill ha (800x600). Vad ska jag göra!?
Btw, jag har autoadjust på, och 1680x1050 på skärmen.
Tack på förhand!
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
Så för att besvara frågan din: Pengar
EDIT: Observera, det.
kan inte önska något mer..
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min Android-mobil
Har en Sony Ericsson w810i.
Alla mobbar mig, för den är typ stenålders. Och jag har inte råd till en iPhone :<
Snälla skicka en till mig? Tack.
Fuck ringarna på bordet..
ont: pengar
Skrivet med min iPhone
1. Fixa Youtube downloader och ladda ner de bästa videorna med 1020p.
2.Ändra filen till mp3.
3.Lägg in alla jävla filer i en spellista i windows media player.
4.??
5.PROFIT!
Och min vardag är helt ok, fast skulle vara ännu motiverad att träna om jag var bra att få fram mer idér till mina texter än att bara tänka på skit när jag går min dagliga 2-2.5H promenad -.-.
Ett jobb efter skolan, eller det har jag också fan..
Hmm.. En het flickvän? CHECK.
Hmm.. Utseende och kropp är givet..
Ekonomiskt oberoende f.ö.
Mja, lever ett helt okej liv ändå, för att önska sig något jag INTE har så får det väl bli förmåga att flyga eller något..
Visserligen kan jag i princip studsa runt hur jag vill för jag är en jävel på parkour också.. KNEPIGT
(Drömma får man!)
Ingenting speciellt faktiskt :) Har alla materiella saker jag behöver!
http://i.imgur.com/Nfc3e.png
Sen skulle jag gärna vara lite äldre, tråkigt när man måste be sina kompisar att köpa ut öl åt en för att man vill njuta på stranden lite -.-
J: Tja, ska vi ta en kopp kaffe i spanien?
P:Jo visst teleportar nu :PpPpPp
Jävligt chill
Fick det sista jag behövde nu av min underbara flickvän. En Asking Alexandria tröja från Siesta, god bless her!<3