1
Vad har proffsen som inte
Postat av waizen den 15 November 2010, 00:22
53 kommentarer · 195 träffar
Ja, vad har dem? Det jag menar är att ingen är "unik" på CS. Alla har samma skill ("proffsen" iaf). Det är hur enkelt som helst dessutom. Alla rör sig likadant, strafear likadant (höger vänster *gasp*) och trycker på Q för att switcha mellan vapnen för att de tycker det är coolt. Alla som spelar på "elitnivå" (som vilken spelare som helst kan göra) skjuter likadant. ALLA spelare på CS skjuter likadant. Det är helt sjukt vad alla spelare är lika varandra om man tänker efter. Ser ut som samma person som spelar.
Ingen på CS är en unik spelare med sin egna unika spelstil.. INGEN!
Quake däremot. Rörelse, snabba reflexer och snabbt tänkande. Hämta armour,vapen, health och ammo. Inte köpa det som på camperstrike. Aimet tar flera år att bemästra och inte några månader som på CS. För att vara elit på Quake ska du ha spelat Quake 2 som kom ut början av 90 talet.
Quake spelen ÄR skills. Vad är CS? Säg mig.
Ingen på CS är en unik spelare med sin egna unika spelstil.. INGEN!
Quake däremot. Rörelse, snabba reflexer och snabbt tänkande. Hämta armour,vapen, health och ammo. Inte köpa det som på camperstrike. Aimet tar flera år att bemästra och inte några månader som på CS. För att vara elit på Quake ska du ha spelat Quake 2 som kom ut början av 90 talet.
Quake spelen ÄR skills. Vad är CS? Säg mig.
Kräver verkligen CS riktiga gamer skills?
174 personer har röstat