Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

frågor och cs tips.

Postat av Mike Litoris den 14 November 2010, 21:15
11 kommentarer · 73 träffar
Hallå Fragbite!

Jag vet att det hänger en hel del cs lirare här så jag tyckte att detta var ett lämpligt ställe att fråga på.

Jag har lite frågor angående Counter-Strike 1.6 och det är så här att jag är lite "noob" om man säger så. Den första lyder väl som så att det laggar ibland när jag aimar (skjuter), vrf gör det det? Kan jag ändra på det?

2. Det är helt annorlunda att spela på en egen server (typ LAN) än att spela på en stor public server (typ BrutalCS), jag aimar otroligt mkt bättre på en vanlig LAN server, vrf?

3. Finns det några nödvändiga trick att skriva in i konsolen som kan hjälpa mitt spelande? Typ lägre fps som underlättar mot lagg, rakare recoil etc

4. Vet ni några bra configs att ladda ner. Vilket föredrar ni? Jag spelar med mitt eget för tillfället men om ni har något som ni tycker är bra så skriv gärna det :).

Gjorde en liten poll för skojs skull, svara gärna på den!

Är tacksam för seriösa svar!

Edit: Har ni några andra tips (aim, taktiker etc) så skriv gärna dom med :).

Vilken av dessa maps föredrar ni helst?

55 personer har röstat

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..