Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lions vs Playzone.fi ingen hltv?!

Postat av Ninjahoe den 6 November 2010, 15:20
7 kommentarer · 371 träffar
Någon som vet VARFÖR det inte kommer va någon hltv till matchen mellan Lions och Playzone.fi?

Citat från hltv.org "* Tournament organizers have not provided us with the needed server details, the match might not feature HLTV at all"

Jag vet inte om jag är ensam om detta men där jag befinner mig just nu finns det inget uncapped internet som i Sverige, så jag måste betala för varje MB data jag tankar.
Detta betyder att om jag ska sitta och streama en hel jävla Bo3 match hade det gått lös på flera tusentals SEK, det är ju inte precis som att man betalar för att sitta på en arena och titta på Manchester United mot Barcelona precis...

Så någon som vet vilken dålig jävla anledning man har för att vägra hltv?
Jag själv tycker det är förjävligt...

Vad tycker ni om att vägra hltv? När blev esporten så jävla fin att man inte ska kunna titta på det som man alltid gjort, utan nu ska allt jävla komersiellt komma in och vägra folket på titta på matchen som man vill, utan istället ska de bestämma vem man ska specca, och tvinga på oss kommentatorer och dålig kvalité?

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..