1
Stulet account, vet vem
Postat av r0mp den 21 Oktober 2010, 18:59
6 kommentarer · 179 träffar
Tjena, jag har inte lirat cs på 2-3 år. Detta pga att mitt account blev stulet. Men idag när jag städade hittade jag två av mina gamla CS spel med skiva, cd-key och allt. Efter ett tags research med vänner så kom jag på vad jag nickade då jag spelade och lyckades adda ett gammal account från min kompis acc.
Har mailat till steampowered och skickat bild på min cd-key osv. så jag hoppas jag får tillbaka det, dock vet jag vad killen nickar men har inte efter 20minuters googlande hittat honom någonstans.
Han nickar tydligen _~`[GoodLy^^]`~_
Exakt som det står där ^
Men som tur är vet jag att det finns killar här på FB som är bättre än jag på att hitta det dem vill på internet och undrar om någon skulle kunna hitta denna killen. Inte mycket att gå på men man vet aldrig vad ni kan åstadkomma. Finns ingen belöning att hämta, tänkte någon som inte tycker det är allt för jobbigt kunde vara skön å hjälpa mig bara.
|
--------------EDIT: Såg nu även på hans profil på steam använder sig av denna profilbilden, om det nu kan vara till någon hjälp.
http://data.fuskbugg.se/skogst urken/_yes.JPG
Tack på förhand, ciao
Har mailat till steampowered och skickat bild på min cd-key osv. så jag hoppas jag får tillbaka det, dock vet jag vad killen nickar men har inte efter 20minuters googlande hittat honom någonstans.
Han nickar tydligen _~`[GoodLy^^]`~_
Exakt som det står där ^
Men som tur är vet jag att det finns killar här på FB som är bättre än jag på att hitta det dem vill på internet och undrar om någon skulle kunna hitta denna killen. Inte mycket att gå på men man vet aldrig vad ni kan åstadkomma. Finns ingen belöning att hämta, tänkte någon som inte tycker det är allt för jobbigt kunde vara skön å hjälpa mig bara.
|
--------------EDIT: Såg nu även på hans profil på steam använder sig av denna profilbilden, om det nu kan vara till någon hjälp.
http://data.fuskbugg.se/skogst urken/_yes.JPG
Tack på förhand, ciao