Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver hjälp (configs)

Postat av Balooo den 18 Oktober 2010, 21:14
4 kommentarer · 163 träffar
Hej!

Nu är det så här att mitt första steam account blev bannat och jag köpte så klart ett nytt acc och installerade-de nya /avinstallerade- det gamla som vanligt. Men jag hade tänkt att byta och testa någon annans configs (Vill inte höra nån som säger "n00b kör med egna") aja, men när jag öppnade Steam mappen och där ligger bara gammalt skit kvar från det gamla accountet, så vad är det jag ska göra eller snarare vad är det jag gjorde för fel? Svaret kanske är skit simpelt men svara bara och skippa annat skit.

Skulle vara tacksam för svar.

För att göra denna texten kort som ni som inte fattar, fattar, jag kan inte ändra min configs efter som mitt gamla accounts steam mappar är i stället för mitt nya accounts steam mappar, så om jag ändrar configsen blir det på mitt gamla account som är bannat och det är det jag vill ha hjälp med hur ska jag få fram mitt nya account steam mappar

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..