1
cl_flushentitypacket probs!
Postat av Jawntz den 15 Oktober 2010, 17:54
9 kommentarer · 191 träffar
Hej fragbite.
För några veckor sen köpte jag ny router, som skall funka trådlöst utan problem. Spelade cs i 2 veckor laggfritt (ca 20-30 ping).
Häromdan började jag få cl_flushentitypacket och jag pingade högt (runt 500) rätt ofta. Efter ett tag svarar inte cs.
Har testat att sänka mina rates, men ingen framgång där..
Lite annan info som kan behövas:
Router: D-Link DIR655
Bredband: Telia 8mbit
Jag lirar trådlöst som nämnt ovan och har stark signal.
Vad är problemet? :S
EDIT: Om ni läser tråden, så sa jag att jag har kunnat lira trådlöst utan problem i två veckor. Har även tidigare kunnat göra det med den andra routern vi hade tidigare, men den pajja. Den nya routern funkade bra tills vi hade haft den i två veckor som sagt.
För några veckor sen köpte jag ny router, som skall funka trådlöst utan problem. Spelade cs i 2 veckor laggfritt (ca 20-30 ping).
Häromdan började jag få cl_flushentitypacket och jag pingade högt (runt 500) rätt ofta. Efter ett tag svarar inte cs.
Har testat att sänka mina rates, men ingen framgång där..
Lite annan info som kan behövas:
Router: D-Link DIR655
Bredband: Telia 8mbit
Jag lirar trådlöst som nämnt ovan och har stark signal.
Vad är problemet? :S
EDIT: Om ni läser tråden, så sa jag att jag har kunnat lira trådlöst utan problem i två veckor. Har även tidigare kunnat göra det med den andra routern vi hade tidigare, men den pajja. Den nya routern funkade bra tills vi hade haft den i två veckor som sagt.