Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

e-s.se support?

Postat av hetsen den 13 Oktober 2010, 08:38
132 kommentarer · 300 träffar
Hallå!

Det var så att jag bokade en server på e-s.se igår, det var stressigt att få fram en server så jag lyckades boka en på e-s.se men som inte fungerade. Jag skrev supporten men det tog någon minut innan dom svarade så jag började spela så länge tills dom skulle highlighta mitt nick i kanalen eller skicka pm eller liknande.

Efter matchen så kom jag på att jag glömt supporten totalt och kollade ifall dom hade svarat och det hade dom, så jag skrev då jag fortfarande hade bokat servern, men fick inge svar. Sedan så skrev jag igen och fick då detta bemötande.

På mitt jobb så har vi fått lära oss att hur kränkande kunden än är så ska man bara bita ihop, dessutom att man ska ha lite i skallen redan innan men detta var ju som bortblåst i deras support.

http://creftan.com/v6.3/public /view/full/374

Efter denna incident så skrev jag till dom att vi glömmer servern, men jag tycker att ni betedde er kränkande och oschysst medan dom fortfarande tjatar om att jag inte gav info i tid. Jag säger att VI GLÖMMER SERVERN, ni kom med ett dåligt bemötande. Men dom gav sig inte..

Efter diskussionen så blev jag även bannad från #e-s.se eftersom dem klarar av att hålla i en diskussion utan att brusa upp som en arg p12. Dom kom även med exemplet

"Om du skulle gå fram till en kassa i en affär och stå tyst i 15 min, hur tror du dom reagerar?"

Jag svarar då "Ja, dom säger då inte: Hallå jävla idiot! Vafan gör du?"

Efter det så börja dom återigen tjata om att jag inte givit dom info om servern tidigare, då jag klart och tydligt sagt att jag skiter i serven utan att jag vill veta varför dom beter sig som dom gör men icke..

Aldrig mer e-s.e för min del :)

Tycker ni detta är ett bra bemötande från deras sida?

Mogna pojkar på e-s.se?

105 personer har röstat
Föregående tråd

132 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 132 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..