Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skärmfråga!

Postat av Stefan Rauk den 9 Oktober 2010, 20:08
8 kommentarer · 178 träffar
Hej hej!

Jag vet att det är otroligt mycket skärmfrågor/hertzfrågor för tillfället här på fragbite men har kollat runt i forumet i ett tag nu men hittar inget om just mitt problem... Det är nämligen så att jag har en Synmaster 957MB om det säger er något (CRT)? Jag har precis fixxat i nvidias kontrollpanel att jag ska köra 1024x768 och det är det högsta jag kan köra på med 100hz.

Jag lirar med 800x600 i cs och har -freq 100 -noforcemaccel -noforcemparms i launch options... Har 100fps konstant när jag lirar. Men när jag lirar så blir det ibland (rätt så ofta) att det "flimmrar" i skärmen om ni förstår vad jag menar? Det är bara i cs det gör så också... Om någon skulle kunna hjälpa mig med detta vore det helschysst!

För att skapa diskussion: Är det stor skillnad på -freq 75 (75 HZ) och -freq 100 (100HZ) ingame?

Tack på förhand!

Ska du till DHW 10?

15 personer har röstat

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..