Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En hemsida som söker efter cs-fusk ?!

Postat av FredrikKarlsson den 2 Oktober 2010, 11:09
24 kommentarer · 316 träffar
För några år sedan spelade jag på en server som använde sig av ett speciellt system, jag kommer inte ihåg vad det hette. Men jag ska förklara hur det var och hoppas på att någon här vet vad det heter!

Det var så att om man misstänkte en fuskare på servern så var han tvungen att joina serverns irc kanal, sedan fick man en länk man skulle följa. I denna länk kom man fram till ett system som sökte igenom datorn efter CS FUSK.
Sökningen tog bara drygt 5/10min och hittade jävligt många fuskare genom att använde detta..

Jag kommer inte ihåg vad sidan hette som sagt..
och när sökningen är klar, så kommer det upp antingen UNGEFÄR " Du har inget fusk" eller typ " Du har Wall-hack wallbang v.3" och så var man tvungen att skicka den sidan till en admin för att han skulle godkända och se om man fuskade eller inte.
Och gick man inte med på att scana sin dator efter detta program så blir man banad för fusk.

Snälla, är det någon här som vet vad detta system/hemsida heter?
Vore guld om någon visste!
Tack=D
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..