Dåligt bemötande från Games4U.se
18:14[iWild] Är det du som är Robin Ekström?
18:14[iWild] Nu är det så att vi verkar ha en liten dispyt pågång här, inte bara jag nu.Utan även en som nickar Morsan. Om du inte tror på hennes identitet så vet jag inte vad det är för fel på henne. Hon är 40+ kan jag säga och heter Ammie(ann-marie), antar att du fick hennes nummer och så plus steamid..Om du inte tror på henne så slå upp hennes nummer på hitta.se
18:15[G4U|Robin] Du är inte medlem i föreningen och har ingen rätt att komma med dom åsikterna du vill framföra till mig.
18:15 [G4U|Robin] De är dessutom personliga frågor och ärenden som du inte har något att göra med.
18:15[G4U|Robin] Du*
18:15[G4U|Robin]Ops.
18:16[iWild] För en sak som är säker är att hon är den hon påstår sig att vara. Och ni på G4U vill väl inte bli anklagade för att diskriminera folk på grund av sin ålder och kön?
18:17[G4U|Robin] Som sagt, läs vad jag har skrivit till dig
18:17[iWild] For your own information är jag visst medlem i G4U.se och har visst vilka åsikter som helst om er och hur ni beter er mot folk?
18:18[iWild] Om det nu verkar vara personliga frågor så borde ni kanske ta dem på allvar? och inte bara ignorera
18:19[G4U|Robin] Såg att du var medlem nu ja, men de spelar fortfarande ingen roll för du har ingen som helst rättighet att blanda dig i våra ärenden med andra personer.
18:19[iWild] Nu är det så att hon ville att vi skulle hjälpa henne på grund av att du inte tog henne på allvar?
18:19[G4U|Robin] Helt meningslöst för ni kan inte hjälpa henne, alla ärenden är personliga och de kan du inte göra något åt.
18:19[G4U|Robin] Ha en fortsatt trevlig kväll nu.
18:20[iWild] Du kan ju alltid komma in på våran vent och snacka om saken om du inte tror på oss? kan ge dig ip här och nu! 213.64.114.6 orginal port ventrilo 2.1.2
18:20[iWild] Men allvarligt talat hur gammal är du själv?
18:20[G4U|Robin] Nä jag går inte in på någon ventrilo, har inte ens de installerat.
18:20[iWild] Varför kan du inte ta folk på allvar?
18:20[iWild] Det där vet både du och jag att det är ren BS
18:21[G4U|Robin] Du får anse vad du vill, jag ignorerar dig från och med nu iaf.
18:21[iWild] Aja , lycka till...Detta kommer att läggas ut på Fragbite,Rakaka what ever..Rättskandal..Skulle vara kul om det gick ännu längre
18:22[G4U|Robin] Yeap lägg du ut de var du vill. Sprider du falsk information riskerar även ditt konto en avstängning så tänk på att tänka innan du handlar.
18:22[iWild] Jag sprider inte falsk information, jag sprider ren sanning och om du vägrar att tro på den kan ju eran tattiga lilla förening dra åt helvete!
18:22[G4U|Robin] Du vet att de är dåligt uppförande va?
18:22[G4U|Robin]Som enligt våra regler leder till avstängning?
18:23[iWild] vet du vad dåligt uppförande är?
18:23[G4U|Robin] Yeap det vet jag.
18:24[G4U|Robin] Stängt av väldigt många personer för de, så de garanterar jag dig.
18:24[iWild]Det är att du själv beter dig otroligt barnsligt när du inte tror på folk bara för att deras ålder är högre än medelåldern på en cs spelare..
18:25[G4U|Robin] Som sagt, sluta skriva nu - finner ingen anledning att du ska göra de längre - du har sagt vad du vill och där är inget jag tänker prata med dig om
Ursäkta för den dåliga textformateringen, men just nu är jag lite pissed off at games4u|Robin...
Morsan som vi snackar om är 40+ och Robin tror inte på det och säger att hon ljuger om sin ålder och what so ever. Hon har sagt att hon kan skicka en scannad bild av hennes körkort eller att han kan ringa henne och prata vidare..Men det vill han inte göra.
Så diskussionen är följande: Tycker ni att Games4u.se, diskriminerar spelare på grund av sin ålder?
Och nu säger de att hon har gjort allvarliga regelbrott..DVS hon har inte gjort något alls:O
Deras bemötande i supporten är otroligt dålig imo!
*EDIT
Fixade till texten så ni med "BLÖDANDE ÖGON" kan läsa den nu..
Skriv något fint om henne på fejjan, brudar älskar ju fejjsbook.
Du får väl gå ner på henne för en gångs skull
Tro mig, gillar hon dig och hör dig säga vad du tycker så kommer hon smälta i dina armar :DD
Impulsivitet och mod, det uppskattas som FAN av tjejer. Trust me bruv.