tjenna fb undrar hur man gör för att man skall göra så att det blir bilder som sparas i steam mappen när man har recordat, alltså så att man kan lägga in dem i videomach?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Provade demo, så jävla segt och tråkigt.. Det är ju ett jävligt bra spel men fitta vad tråkigt det var så har köpt white knight chronicles istället i väntan på FF13.
Ska köpa det,men ja spelar mest 360 för ja har fastnat i Gamerscore-hora träsket.
Men ja kommer definitivt att skaffa det,tror det är mer populärt för frugan än att jag tvingar henne att köra Spec Ops i MW2 med mig x)
Om ni gillar den typen utav spel och tyvärr sitter på en 360 som jag själv, så kan jag rekommendera att ladda hem fahrenheit. Det är gammalt men satan va bra det är. Och det är skapat av samma person som gjorde heavy rain.
#11 mening med "spelet" är att det ska fungera som en slags film som du själv kan bestämma och ändra på beroende på hur du agerar, vilket jag tycker är en grymt bra idé men som sagt smaken är som baken.
#12 jag har faktiskt ingen aning om achievements har faktiskt aldrig laddat hem ett xbla spel än :) men köp det grymt bra spel!
funderar nästan på att köpa ett ps3 just för det spelet. men så mycket jag det ju inte vara värt. ?
annars kanske det kommer till pc, har hört nånting om att det först utvecklades till pc. ah, jag har ingen aning. får väl vänta och se :P
#15 du såg ju vad som hände med både,FFXIII,RE5,SH:H alla dom kom/kommer till 360 vilket jag tyckte var skit ibörjan eftersom jag köpte PS3 bara för FFXIII.
Sitter och skriver med min dualshock och S**** vad långsamt det går #15 Köpte det faktiskt själv (ps3) just för Heavy Rain, fast då hade jag ju inge konsol tidigare som du redan har. Möjligheten att det släpps till andra formatfinns ju, men jag skulle inte lägga ett vad på det då Sony pumpat in en massa pengar för att skynda på en PS3 exklusiv titel värd att skylta med. Xbox har ju en hel bunt. #11 Kan erkänna att spelet inte roligt i sig själv utan underhållningen kommer ifrån att man känner med karaktärerna i spelet då de moraliska valen de gör är baserade på dina egna värderingar. Sen måste det ju sägas att det inte heller är ett spel för alla. Ber om ursäkt för eventuella stavfel, ser inte hälften av det jag skriver.
#19 du får nog vänta lite mer än så :P
Här i Arvika så finns det en liten affär som heter Lekhörnan.och de säljer fortfarande Silent Hill The Room för 549 :- ...fast nu är det en lite rea så nu går det för 499 :-.
Men runt Juletid där så blir ju spelen lite billgare så då blire att investera i HR :D
#20 fast tvspelsaffärer brukar ta såna sjuka överpriser på spel, jag kollade på ebgames häromdan och dom tog 699 för ufc 2009 undisputed :P det går på typ 350 nu i andra affärer, först ska jag köpa bioshock 2 det har börjat sjunka i pris nu iaf, till pc kan man få det för 299 men 450 till ps3 fortfarande :/
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Undrar för övrigt varför jag skulle vara blåst?
Men ja kommer definitivt att skaffa det,tror det är mer populärt för frugan än att jag tvingar henne att köra Spec Ops i MW2 med mig x)
Ja det får ja hålla med om att det svider en aning att det bara är PS3 exklusivt.
Har båda men ja spelar hellst på 360n.
Men kan jag få tag i Fahrenheit/Indigo Prophecy till XBLA?
Eller är det bara dator som gäller i så fall?
Men det lutar faktiskt till att köpa det på kryssboxen :D
Har ingen vidare kontroll till PCn.
#12 jag har faktiskt ingen aning om achievements har faktiskt aldrig laddat hem ett xbla spel än :) men köp det grymt bra spel!
annars kanske det kommer till pc, har hört nånting om att det först utvecklades till pc. ah, jag har ingen aning. får väl vänta och se :P
Så allt kan ju hända :D
Här i Arvika så finns det en liten affär som heter Lekhörnan.och de säljer fortfarande Silent Hill The Room för 549 :- ...fast nu är det en lite rea så nu går det för 499 :-.
Men runt Juletid där så blir ju spelen lite billgare så då blire att investera i HR :D
Jag var inne i Gamestop i Karlstad ock köpte GTA EFLC,549 :- tog dom ut för skiten.
Sen kollade ja i Charlottenberg där såg jag det för 349:-.
Samma för Fallout GOTY.