Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

konstig bugg i cs

Postat av tompyz den 15 September 2010, 21:49
11 kommentarer · 140 träffar
Tjena, har ett konstigt problem med cs/datorn.
hitboxen är helt jävla sne. Jag kan stå mitt framför någon och skjuta 2-3 skott rakt i huvudet så reggas inte mina skott...
Sen om jag går in på min game-hosting server eller vilken annan server som helst och duttar 2-5 skott i väggen så sitter inte ett enda skott i själva siktet, ÄVEN om jag duttar 1 skott i minuten, alla skott går utanför...
Sedan om jag står still, zoomar in med awp på en vägg och skjuter, träffar inte skottet där jag siktade....
Eller om jag står och peekar med awp och någon springer förbi och skjuter någon halv sek efter han sprungit förbi så får jag honom, inte om jag skjuter honom när han är i siktet...
Om min m8 ställer sig vid en vägg och jag står en liten bit bort och jag siktar rakt i hans skalle så sitter skottet inte iaf... Skottet träffar bredvid...

har:
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
ex_interp 0.01
rate 25000
cl_lw 1
cl_lc 1
v-sync av
100 fps konstant
100/10 mbit bbb fiber lina
Nyaste drivrutinerna till grafikkortet/skärmen osv...

Har prövat:
installera om steam
ny cfg
formaterat
systemåterställ t...

Har dock en ganska gammal dator.. Men har aldrig haft detta problem innan....

Någon som vet vad felet kan vara?
Tips på nya rates?

peace~
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..