Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Installation

Postat av Wolf den 21 November 2003, 09:11
8 kommentarer · 33 träffar
Tjaa alla!!

Jag började för ett tag sedan att testa att göra en CS-bana, jag lärde mig av olika guider bl.a. hittade jag en guide som hängde med PC-gamer om hur man gör banor i programet "Worldcraft".

Jag laddade ner programet och jag började pyssla lite, efter några dagars provande och konfigruerande så fick jag allt och funka (nästan), men efter ett tag så när jag skulle testa min bana så stod det ett varningsmedelande "HL launcher har stött på ett problem och måste avslutas", detta problem gjorde mig sur så jag installerade om hela Woldcraft,CS och HL, sen när jag installerade HL så gick de bra (tog HL från HL-generation), men när jag installerade filen "csv15full.exe" så ville den lägga sig i mappen "C:/Sierra/Half-Life", men så ska det väl inte vara...

Men nu så har jag blivit riktigt trött på detta, så snälla hjälp mig!!

Mina mål är:

Installerat HL

Installerat CS 1.5

Sen om det är någon som kan hjälpa mig vidare i Wolrdcraft (jag har problem med vissa saker) så kan den personen adda mig på MSN, min MSN är:

qaz_89@hotmail.com

Hoppas att någon kan hjälpa mig med detta!!

Mvh Jakob

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..