1
HnS Plugings 1.6
Postat av ugsdi den 31 Augusti 2010, 21:26
6 kommentarer · 166 träffar
Jag är medlem på Gratisserver.nu och har köpt krediter, hade tänkt göra en HnS server men behöver hjälp med vad man ska ha för plugins. Jag har googlat och haft mig i över en timme utan resultat. För er som har spelat HnS vet säkert vad EsA - Gaming är för någon server, som jag själv tycker har sjukt bra plugins. Jag skulle vilja ha ungefär samma som dom.
1, Seekers (CT) ska ha vänta 10 sekunder innan dom får springa, och dom ska ha blackscreen bara med chatten och en nedräkning.
2, Man ska kunna svänga i luften t.ex när man hoppar ut och vill svänga till en stege.
3, Det ska vara is granater.
4, Det ska vara bunnyjump blocks.
5, Några Plattforms blocks.
Tror det är dom viktigaste sakerna, är det någon som är medlem på gratisserver.nu och har gjort HnS servers innan med ungefär dom här sakerna som vet vad jag ska ha ??
1, Seekers (CT) ska ha vänta 10 sekunder innan dom får springa, och dom ska ha blackscreen bara med chatten och en nedräkning.
2, Man ska kunna svänga i luften t.ex när man hoppar ut och vill svänga till en stege.
3, Det ska vara is granater.
4, Det ska vara bunnyjump blocks.
5, Några Plattforms blocks.
Tror det är dom viktigaste sakerna, är det någon som är medlem på gratisserver.nu och har gjort HnS servers innan med ungefär dom här sakerna som vet vad jag ska ha ??