Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

mus sens 100hz

Postat av Aquilani den 10 Februari 2005, 18:25
23 kommentarer · 136 träffar
tja jo det är så att jag ladda ner refreshlook och har nu 100hz på min skärm och musen går mycket snabbare nu än vad den gjorde innan fast då hade jag 100hz. Det var i egenskaper - avancerat - bildskärm, jag tror inte det blev 100hz för jag pröva att stänga av v-sync men det låg på 60fps. Nu me refreshlook vet jag att det funkar och min fråga är hur jag fixar sensen som normalt ? jag menar jag har 1 i sens fast det rör sig jätte snabbt som om det vore 3 i sens. Finns det något program som gör så att det blir som innan eller nåt liknande? Kan tilläga att jag har -noforcemparms och -noforcemaccel i launch options

btw . har Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0

snälla hjälp mig, tacksam för svar!

EDIT: tja om man har 100hz bara på bildskärm genom kontrollpanelen blir det 100hz då? När jag använder refreshlook märker jag skillnad men inte med bildskärm/avancerat/bildskärm sen 100hz
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..