Horisontella störande linjer,CS
Har som skrivet i rubriken börjat få detta. Det är exakt likadant för min brorsa och det jag kan komma på som kan ha påverkat denna _FÖRÄNDRING_ är:
*Igår ändrade jag från freq 120 > freq 100 i CS. Har 120HZ i nvidia.
**Igår bytte jag GUI.
*Installerade en TV via HDMI med 60HZ, som är urkopplad nu.
Min brorsa bytte även GUI, till samma GUI. Så misstänker starkt att det har med GUIen och göra.
Aja, i morse efter att datorn varit avstängd drar jag igång CS random public. Brorsan säger till mig om problemet, jag märker det också då. Vet att många har haft såhär och säger att det beror på att Vsync är av osv men alltid haft det av så fattar inte varför det kom nu.
Varje avsnitt var ju så att de kollade på en tv i deras rum där och kollade på olika sporter som de testade på va?
#2 Hatar när man vet exakt vad det är men kommer inte ihåg namnet, googlar för fullt!
tror ja
#4 Tveksamt, men möjligt!
"Amerikansk sportserie från 2006. Tre tävlingsinriktade vänner tittar på filmsnuttar av galna sporter, tävlingar och ritualer från hela världen och väljer ut sina favoriter. Syftet är att hitta några sporter som de själva kan tävla mot varandra i. Varje vecka samlas de för att titta igenom en aldrig sinande ström av filmklipp från konstiga sportevenemang från hela världen "
haha, sköna dudes =D