Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fps!!!!!

Postat av konterstrajk den 6 Augusti 2010, 23:31
12 kommentarer · 304 träffar
tja fragbite!

för ett tag sedan ungefär 3 veckor sedan så märkte jag att min fps i cs plötsligt börja sjunka:S(aldrig hänt förut) var helt övertygad att det var processor fläkten, för den blev väldigt överhettad. så jag köpte en ny. och nu har jag en helt ny noctua cpu med dubbla fläktar osv.
Men nu när jag skulle öppna cs så låg min fps på 100. då tänkte ja liksom FAN VA GÖTT. men så började den sjunka till 30-40 fps ett tag, och sedan upp till 100 igen. Fett iriterande!
jag har alla rätta rates osv. plus att jag har testat att gjort virus sökningar.
Men en annan sak är att mitt catalyst control center inte funkar av någon anledning:/ har testat att avinnstalerat det typ 2 ggr, och det funkar inte att öppna det.. och där inne måste jag ju te.x stänga av min vsync satt.. någon som skulle vara bussig att hjälpa mig? för jag vill helst kunna lira cs utan lagg. ni vet säkert alla att det är fett iriterande med fps dropps.

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..