Postat av T5T den 29 Juli 2010, 17:20 7 kommentarer · 120 träffar
tja !
Min mus matta har blivit helt seg när man drar musen på den.
Och jag vill inte tvätta den i tvättmaskinen då måste man ju hänga den på tork osv så har Fragbite någon ide ? :)
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
CL_FLUSH_ENTITY_PACKET ? du kan ju verkligen inte räkna ut det heller? du får fan söka i forumet, har svarat på en mille sånna här frågor.
DU KÖR TRÅDLÖST? isf är det DÄäh.
om inte så är det routern.
själv felet är att du förlorar packets, alltså DATA (nu får man använda data). det bildas som flaskhalsar i internettrafiken, så all data kommer inte fram.
#13, du verkar tro att du vet allt. Men så är det inte. Det är inte säkert det är routern, och han har inte trådlöst. Har fått det förr jag också. Det kan vara allt från datorn, TILL routern, inte sälert. vetarN
Men herregud . Du får cl_flushunitypacket packet o det laggar till i några sekunder.
händer samma sak med mig, en anledning är att du har varit i skrivbordet och klickat upp cs igen då kan den komma . .
#13 ja, jag är vetarn. har fan haft det där problemet och delar med mig av mina erfarenheter. du verkar ju inte ha några. sa klart och tydligt problemet, en genmuterad apa kan fan förstå det.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
det är för att det är trådlöst den tappar anslutning och connectar igen.
DU KÖR TRÅDLÖST? isf är det DÄäh.
om inte så är det routern.
själv felet är att du förlorar packets, alltså DATA (nu får man använda data). det bildas som flaskhalsar i internettrafiken, så all data kommer inte fram.
händer samma sak med mig, en anledning är att du har varit i skrivbordet och klickat upp cs igen då kan den komma . .
knasigt det där
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/Simons%20dator.JPG