Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fryslagg Hjällp

Postat av jasmin3 den 7 Juli 2010, 20:53
1 kommentarer · 207 träffar
Tja , undrar om någon har samma problem som mig , har fryslagg problem och har en sjukt bra dator och det är inget fel på den har lämnat in den på service osv ... snackat med min internet leverantör osv ... plus nyss handlade jag ny Cpu kylare och från 50-60 grader gick den ner till 30-40 vilket är helt okej ... min GPU ligger på 40-50 grader så det ska inte vara några större skillnader , men iaf till saken så hade jag detta problemet innan men för något år sedan då när amd Duel core kom så så hittade jag tråd om en kille som hade samma problem som jag och han la upp en länk så man kunde ladda ner någon form av drivrutiner till just AMD och då fungerarde det ... någon som har någon aning om vad det kan vara man ska ladda ner ... skriv gärna det eller om någon vet vad problemet annars kan vara så skriv tacksam för alla svar :)

Ps:- Fryslaggen kommer inte hela tiden i följd , kommer lite då och då och vara mellan 1-2 sek sen är allt normalt igen ett tag eller hela tiden .....

Have a nice day ;) peace
Föregående tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..