1
sönderbuggad hitbox
Postat av tompyz den 7 Juli 2010, 01:07
20 kommentarer · 487 träffar
sHUlLulLu.
Jag har ett problem med mitt cs... "Min" hitbox är |kAsS:-PpP|
Om jag står bakom/framför/bredvid whatever och siktar någon rakt i huvudet och skjuter, brukar mina skott inte reggas... Man kan se hur skottet hamnar på andra sidan huvudet i lådan/väggen (i samma höjd osv) Börjar tröttna på detta :--P
När jag duttar 1-3 skott så blir rekylen helt sjuk, det blir som att man har sprayat 15 skott och direkt efter börjar dutta... Och skotten har en SJUUUUUUK spridning.... Om jag står still och siktar in i en vägg och sjukter, går första skottet liiiiiite utanför siktet, dem andra skotten går SJUKT utanför siktet, INGET av skotten sitter i siktet...
Har prövat:
Formatera.
installerat om steam.
bytt cfg.
skrivskyddat cfg/userconfigen.
Och defragmenterat C
Har:
rate 25k
updaterate 101
cmdrate 101
interp 0.01
cl_lw/lc 1
v-sync off
Crt 100hz
100fps konstant
Har nya drivrutiner till grafikkort osv...
När jag var på inetCafé så gick allt hur bra som helst, skotten satt grymt bra, men inte hemma ._.
Någon som vet vad man kan göra åt detta? Tröttnar som fan på cs...
Dryga kommentarer undanbedes :-)
Jag har ett problem med mitt cs... "Min" hitbox är |kAsS:-PpP|
Om jag står bakom/framför/bredvid whatever och siktar någon rakt i huvudet och skjuter, brukar mina skott inte reggas... Man kan se hur skottet hamnar på andra sidan huvudet i lådan/väggen (i samma höjd osv) Börjar tröttna på detta :--P
När jag duttar 1-3 skott så blir rekylen helt sjuk, det blir som att man har sprayat 15 skott och direkt efter börjar dutta... Och skotten har en SJUUUUUUK spridning.... Om jag står still och siktar in i en vägg och sjukter, går första skottet liiiiiite utanför siktet, dem andra skotten går SJUKT utanför siktet, INGET av skotten sitter i siktet...
Har prövat:
Formatera.
installerat om steam.
bytt cfg.
skrivskyddat cfg/userconfigen.
Och defragmenterat C
Har:
rate 25k
updaterate 101
cmdrate 101
interp 0.01
cl_lw/lc 1
v-sync off
Crt 100hz
100fps konstant
Har nya drivrutiner till grafikkort osv...
När jag var på inetCafé så gick allt hur bra som helst, skotten satt grymt bra, men inte hemma ._.
Någon som vet vad man kan göra åt detta? Tröttnar som fan på cs...
Dryga kommentarer undanbedes :-)