Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

TREND

Postat av ninjaj den 18 November 2003, 20:10
17 kommentarer · 152 träffar
En karta = BG n00bs
En sak stör mig så förbannat att jag inte lyckats skriva något om det utan att bli så förbannad att jag blivit tvungen att avbryta skrivandet. Det är droppar och de tråkiga trenderna kring praccar. Det blir lite kryddat språk nedan.

Trend 1:
Låtsas vara en riktig klan. Dra till med något klan-namn som döpts efter något område kring könsorganet eller som är direkt kopplat till röven. Fan lite fantasi tack. Ha vett nog att fejknicka seriöst i alla fall. Det är knappast kul att möta motståndare som kallar sig ****a1, ****a2 osv. Jag har inget emot kompisgäng som letar pracc (personligen spelar jag ofta i kompisgängspraccar). Men betee er som om ni var en seriös klan endå.

Trend 2:
Vinner man inte första kartan så droppar man. Det speler inte någon roll om det bara var två rundor man förlorade första kartan med, man droppar helt enkelt för att man stötte på motstånd. Detta är utan tvekan den mest alarmerande och mest utspridda trenden nu för tiden. Det är helt ok att droppa om man frågar om det är ok att göra det. Vi har aldrig nekat någon att droppa, och vi har sällan blivit förbannade för det heller. Vi blir däremot förbannade på folk som droppar utan att säga något! Ni som droppar ska veta att ni är CS-Scenens största, uslaste och mest patetiska rötägg. Lär er ta lite stryk! Det är så man lär sig!

Trend 3:
Det allmänt usla praccbeteendet. Använd spam och smajlis för att reta dina motståndare. Binda en ful och usel smajli och spamma den så fort ni vinner en runda. Ber motståndarna er att prata i teamsay så svara genom att skriva exakt som han skrev. Blir det irriterat så fortsätt och spamma. Humorlösa stackare. Hitta någon annan stans att göra tonårsrevolt än cs-sverige.

Trend 4:
För något år sedan var det nästan otänkbart, nu verkar folk ha glömt bort det helt. Det spammas glatt och villigt resultat om hur praccen slutade i klanernas icke interna kanal. Det är ganska humoristiskt att höra hur "min polares klan spöade er" osv, när vi knappt spelat en officell match på 1 år. Håll käften om hur praccen slutade. Det gick kanske bra, det räcker som beskrivning. Gick det dåligt räcker det. Praccar vinner man inte. Sen ska vi inte ens tala om klanen som gick ut vitt o brett om att de spöade oss men som vi själva verket droppade efter första kartan.

Helt plöstslig har praccar blivit så vardagligt att folk beter sig lika illa som när de spelar public. Det är skrämmande och det blir bara värre. GG har tappat sin betydelse. Mest patiska man ser är droppande klaner som skriver GG innan de droppar. Har ni inte förståt vad förkortningen står för? Det står för Good Game, alltså inte Hej Då. Hur i helvete kan en halv match vara en bra match annat än om man tänker hälften så bra som resten av folket!?

Förhoppnings vis får upp en egen matchserver snart. Vi har vår egna lilla lösning på dropp-problemet. Spelar vi mot en klan som droppar - utan att först fråga om det är ok - kommer bannas. Sen släpper vi aldrig in dem igen.

Jag lyckades skriva klart den hår gången. Kanske har jag gått och blivit imun mot droppidioternas giftiga svettångor. Nej, det är nog bara så att jag är på bra humör idag.

(från www.khan.nu )
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..