Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fryslagg Hjälp Mig

Postat av jasmin3 den 30 Juni 2010, 16:35
6 kommentarer · 168 träffar
Tja Fb:are , det är så här jag fryslaggar till i mellans åt i cs och har ingen aning vad det är för fel , fick upp en ruta där det stog "varning cl_flushentitypacket" gick in på steamsupport kolla upp var det var gjorde allt som sa den kunde vara men ändå fungerar det inte , kopplade ut router som jag satt på och då fick jag fryslagg utan texten kom upp "varning cl_flushentitypacket" , formaterat datorn , plus öppna portar , brandvägg och virusprogram är 100% felfritt , har ringt min internet leverantör och kollat upp med dom , saken är jag är så trött på detta nu och har gjort massa prestandatester på datorn och felfritt där med , någon som har haft samma problem som jag och lyckats fixa det snälla tell me :(

Problemet är asso :- jag frysslaggar till i 1-2 sek lite då och då men ibland inte , min ping höjs inte eller något jag bara står stilla , sen fungerar det igen , rätt störigt med andra ord.

Fakta om dator osv :- köpt för ett år sedan och den ska duga till CS

Uppkoppling: Tele2 100/100
Processor: AMD Phenom™ II X3 720 Black Edition
RAM Minne: Kingston ddr2 3Gig
Grafikkort: Asus Radeon HD 4870 1GB GDDR5

TACKSAM FÖR ALLA BRA SVAR PEACE

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..