Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med sensen W7

Postat av Joho:D den 27 Juni 2010, 21:10
6 kommentarer · 159 träffar
Tjenare, nu äre så här att jag har alltid haft ett problem med sensen i W7, den har alltid varit konstig, kan säga er att jag har testat allt, sensen känns som att den är lite "efter" och när man höjer sensen så går den inte att kontrollera, det blir helt enkelt för ostabil!

MEN en när jag formaterade för en vecka sedan och installerade allt som jag brukade göra så blev sensen perfekt, musen hängde med fint, allt var bra tills syrran drog ner ett feting virus i datorn, kunde inte får bort det med några virus skydd eller något, så fick lov att formatera igen.

Då efter ha installerat allt så var jag tillbaka där jag startade, med den där äckliga sensen igen, den ostabila. Jag tycker detta är sjukt konstigt, jag har formaterat ett antal gånger, och EN gång har sensen blivit bra. Sakerna är att jag har gjort EXAKT lika varje gång.

Saker jag har testat : 500 hz på musen, alla typer av mousefixes men inget verkar funka, alla launch options kommandon som tar bort mus accet, samt kryssat ur "förbättra pekarens precision"

Någon som har varit med om samma? hur känns eran sense på windows 7? min är o bestkrivligt äcklig och jag börjar bli trött på detta, för jag tycker det känns lönlöst att spela cs nu när det är så här.

Några tips på hur man kirrar sensen?
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..