Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vent och CS Lagg Problem

Postat av falkn den 4 Februari 2005, 23:12
21 kommentarer · 126 träffar
Jo, nu är det så här att jag har fått lite problem. Börjar med lagg problemet: Jag gick in igår kväll för att lira några PCW's osv. Men till min stora besvikelse så laggar det till lite då och då med jämna mellanrum. Hackar till lite asså. Detta problemet kvarstår fortfarande. Kan säga att jag har/hade 100fps, 20-30 i ping, 10-20 i ms men ändå hackade det till. Jag har heller inga virus och inget spyware. Alla rates osv är rätt och allt och jag ändrade absolut ingenting. Det funkade på eftermiddagen. Någon som vet vad jag kan göra åt saken?

Problem med Ventrilo: Satt idag och snackade lite med polarna, skulle lira lite PCW's och så. Tar upp MSN och skriver till en annan kompis. Stänger sedan ner konversationen igen då han var tvungen att sticka. Till min stora försvåning blev det tyst i venten och jag tänkte vafan e detta nu då? Mina polare brukar aldrig kunna hålla käft :P Sedan ser jag att deras ikoner blir gröna, men jag hör INGENTING från dom. Kollar inställningarna och allt är som det ska och jag har inte ändrat någonting. De kunde höra mig och mitt ljud funkar fortfarande fasst inte i ventrilo. Kan tillägga och det funkar alldeles utmärkt i Teamspeak2. Så någon som haft liknande problem och vet vad felet är och som kan hjälpa mig? BTW, använder gamla ventrilo om det har något med saken att göra.

Tack på förhand!

Klaga inte på stavning och meningsuppbyggnad plz, e lite trött ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..