Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

1,3 1,5. Funkar inte

Postat av funkmaster_3000 den 2 Februari 2005, 09:02
13 kommentarer · 126 träffar
tjena.
Jag vill se gamla fina demos särskilt heatonvspub.
Men det är ju så att 1,3 versionen till steam inte kan visa upp gamla demos och när man tankar 1,5 så får jag inte igång det.

Jag har tittat överallt men det är inte någon som har vetat hur man gör som har skrivit en utförlig guide för hur man gör.

Vad jag har förstått så måste man ha den "äkta" versionen av 1,3/1,5 altså inte version med steam plugin. Man måste även ha rätt version av HL.

Nå det skulle vart extremt uppskattat att någon som verkligen vet exakt vad som ska göras för att det ska funka, och att ni även ger korrekta URL´s till alla ställen där versionerna mm skall tankas.

Tack på förhand.
Ps. Har "SÖKT I FORUMET" efter liknande trådar och det har funnits, men dom är inaktiva, har inga korrekta svar, och skribenten till dess trådar har helt enkelt inte ställt frågan "Hur gör man?" Så det med "Sök i forumet" kan ni dumpa.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..